مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از برگزاری دومین مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با ۵۳ شرکت کننده در اصفهان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار ،دومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان و گروه کارخانجات آجر نماچین، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آبان ماه سال جاری با حضور ۵۳ رقابت کننده از ۸ استان کشور در حال برگزاری است.
مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، رضا چینی مدیرعامل شرکت آجرنماچین، بهمن حسین زاده رییس هیأت مدیره و مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی کشور، علی یارمحمدیان مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان،‌ غلامحسین عسگری رییس سازمان نظام مهندسی استان، فریده روشن عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، محمود اشراقی مسئول المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
بر اساس این گزارش ۵۳ رقابت کننده شامل ۴۸ نفر آقا و ۵ نفر خانم از استان های اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه و خراسان رضوی، طی ۳ روز به مدت ۱۸ ساعت، در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.
آرش اخوان طبسی مدیر کل استان در تکمیل این خبر گفت: مسابقات آزاد مهارت با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاههای اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش های آموزشی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفهای بین شاغلان و بنگاههای اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزشهای فنی و حرفهای برای شاغلان و برنامهریزی برای رفع آنها، به هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی برگزار می گردد.

دومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان و گروه کارخانجات آجر نماچین، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آبان ماه سال جاری با حضور ۵۳ رقابت کننده از ۸ استان کشور در حال برگزاری است.
رقابت کنندگان از استان های اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه و خراسان رضوی، طی ۳ روز به مدت ۱۸ ساعت، در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.