سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سر زده از معاونت تجاری و امور مشتریان این مجموعه با اعلام این مطلب گفت : امروزه با توجه به تغییر فضای کسب و کار و روی آوردن جامعه به فضای دیجیتال مارکتینگ، ارائه سرویس های جدید و فروش محصولات در بازارهای به روز ،امری اجتناب ناپذیر برای همه مجموعه های اقتصادی است.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،اسماعیل قربانی در این بازدید ضمن بازدید از واحد‌های مختلف این معاونت با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر معاونت های تجاری و شبکه، اظهار کرد : همدلی و هم افزایی این دو معاونت می تواند منجر به تمرکز بیشتر بر روی ارائه سرویس های باند پهن به هم استانی های عزیز و جلب رضایت بیش از پیش مشترکین و جامعه مخاطب ما شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای ارتقاء سهم بازار گفت : در زمان قبل‌تر، تبلیغات تنها از تلویزیون و بیلبورد‌های شهری و…صورت می‌گرفت که در واقع بازاریابی محیطی نقش‌آفرین‌ترین بخش برای کسب‌ و کار‌ها بود؛ ولی امروزه دیگر با توجه به عدم ارتباط‌های حضوری با مشتریان و شرایط بیماری کرونا همه‌چیز به طرز شگفت‌انگیزی تغییر کرده است.

قربانی افزود : با توجه به اینکه امروزه مردم بیشتر وقت خودشان را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند؛ اگر کسب و کار‌ها با ایجاد زیر ساخت‌های درست فناوری و تولید محتوای موثر در این فضا‌ها قرار بگیرند؛بی‌شک شاهد رشد بازاریابی محتوایی و فرآیند فروش خود خواهند بود.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان ،ارزیابی عملکرد سرویس های مخابراتی و ارزشهای افزوده را از موضوعات پر اهمیت معاونت تجاری دانست و تاکید کرد در این راستا ،همکاران با استفاده از روشهای علمی و عملیاتی جهت نیل به اهداف شرکت اهتمام ورزند.