به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز آمار پذیرش مسافر در ایستگاه های مترو این کلانشهر در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته، افزایش ۱۲۰ درصدی داشته است.
به گزارش جارچی اخبار، سعید بشیریان با بیان اینکه در سال گذشته مترو تبریز در بازه زمانی مذکور از ساعت ۷ الی ۱۷ فعالیت داشت که با افزایش چهار و نیم ساعته ساعات کاری، شاهد رشد بیش از ۲/۲ برابری مسافر هستیم اظهار داشت: مجموعه شهرداری تبریز در هر موافقت برای افزایش یک ساعت فعالیت مترو، بطور متوسط ۳۰ درصد بیش از پیش متحمل هزینه های مالی شده و در کنار آن تمامی بخش های قطار شهری درگیر خدمات رسانی مطلوب به مسافران می شود.
وی یادآور شد: آمار پذیرش مسافر مترو تبریز با توسعه فعالیت های آن همواره رو به رشد بوده که نشان از استقبال و رضایتمندی عمومی از خدمات رسانی آن دارد
- ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز:
آمار پذیرش مسافری مترو تبریز ۱۲۰ درصد افزایش یافت
ر سال گذشته مترو تبریز در شش ماهه اول سال گذشته از ساعت ۷ الی ۱۷ فعالیت داشت که با افزایش چهار و نیم ساعته ساعات کاری، شاهد رشد بیش از ۲/۲ برابری مسافر هستیم