سرمربی جدید تراکتور با بیان اینکه رقبای اصلی این تیم در لیگ برتر همیشه سه تیم بالای جدول هستند، گفت: تمام تلاش خودمان را برای کسب جایگاه واقعی تراکتور در جدول لیگ برتر به کار خواهیم گرفت.

به گزارش جارچی اخبار، فیروز کریمی روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور و ذوب‌آهن افزود: با توجه به اینکه فردا بازی حساسی با ذوب‌آهن داریم و این تیم همیشه جزو رقبای قابل ‌اعتنا بوده است، امروز آخرین جلسه تمرینی را برگزار کردیم.

وی که پس از استفعای رسول خطیبی از روز گذشته سرمربی تراکتور شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه به تازگی تیم اضافه شدم، امروز خلاصه‌ای از کار فردا را در کلاس تئوری به بازیکنان گفتم و طی تمرین نیز به صورت عملی به مرور تاکتیک‌ها پرداختیم.

کریمی اضافه کرد: با شرایطی که اکنون به وجود آمده، هر بازی برای ما حکم آخرین بازی و فینال را برای رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول دارد و تصورم این است که بازیکنان تیم‌ تراکتور به این قضیه واقفند و می توانند بازی خوبی ارائه دهند.

وی در خصوص تلاش بازیکنانش برای ارائه بازی خوب خاطرنشان کرد: نتیجه دست خدا است، یک موقع می‌بینید که خیلی بد بازی کردیم اما صاحب سه امتیاز شدیم و یک موقع هم خیلی خوب بازی کردیم و فقط یک امتیاز گرفتیم.

کریمی با بیان اینکه قول می‌دهم که فردا بر اساس تمرینات و کارهایی که امروز انجام دادیم کار کنیم و از هفته آینده با تمرینات صبح و عصر کارمان را بهتر می‌کنیم.

سرمربی تراکتور در خصوص وضعیت مصدومان تیمش اعلام کرد: ما مصدومان زیادی داریم، تعدادی از بازیکنان در تمرین حضور ندارند که متأسفانه بازیکنان تأثیرگذارمان هم هستند و یک تعداد هم مصدوم هستند که با نظر پزشک آرام‌آرام کار را شروع کرده‌اند تا در هفته‌های بعد به جمع‌ تیم اضافه شوند ولی مشکلی که اکنون داریم، نبود تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارمان است که مصدوم بوده و در تمرین غایب هستند.

وی اظهار کرد: در جلسه تئوری به بازیکنان گفتم، مواقعی هست که با پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی هستیم و قابل قبول است اما به رغم احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستیم، خیلی زور دارد که با این قدمت، صلابت و پیشینه دیرینه و بسیار روشنی که تراکتور دارد، تیم‌هایی که سابقه زیادی در لیگ برتر هم نداشتند، بالای سر تیم ما هستند.

کریمی با بیان اینکه از یک تیم بر مبنای تعداد تمریناتی که انجام می‌شود، باید انتظار داشت، گفت: مطمئن هستم هواداران به این موضوع واقف هستند و ما نیز تمرینات را فشرده انجام می‌دهیم تا به شرایطی برسیم که در رقابت با رقبای اصلی‌مان نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مربی ذوب آهن: امیدوارم با دست پر به اصفهان برگردیم

مجید محافظت کار مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم با اشاره به اینکه تراکتور یک تیم بزرگ و پرهواداری است، افزود: تیم ذوب آهن نیز یک تیم اصیل و ریشه داری محسوب می شود و جایگاه این ۲ تیم در جدول لیگ برتر فوتبال نوید یک بازی سخت و تماشایی را می دهد و امیدوارم ما بتوانیم با دست پر از تبریز به اصفهان برگردیم.

وی در خصوص غایبان تیم اش در بازی مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: حدادی فر را به خاطر جراحی زانو و مهرداد قنبری را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت ولی بقیه بازیکنان با آمادگی کامل در کنار تیم هستند.

تیم های تراکتور و ذوب آهن به ترتیب با ۳۳ و ۲۲ امتیاز رده هفتم و پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را به خود اختصاص داده اند و دیدار فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن از هفته بیست و پنجم فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

فیروز کریمی روز گذشته به دنبال استعفای رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شد.