معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ اتوبوس جدید شهری از محل ۸۵ درصد از اوراق مشارکت ۱۳۰ میلیارد تومانی، برای اصفهان خریداری شده است.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود بنده خدا با اشاره به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید شهری برای اضافه شدن به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: ما ۱۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت دریافت کرده ایم که بخشی از این اوراق صرف خرید اتوبوس های جدید شهری شده است.
وی ادامه داد: ۸۵ درصد از این ۱۳۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و ۱۵ درصد باقی مانده برای ایجاد زیرساخت های بی آر تی در مسیر منطقه کمتر برخوردار دارک تا شیخ صدوق هزینه می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: اتوبوس های خریداری شده از کارخانه ایران خودرو دیزل و دارای استاندارد یورو ۵ است.
وی با بیان اینکه اتوبوس های خریداری شده به زودی وارد شهر اصفهان می شود، گفت: ۱۵ درصد از اوراق مشارکت دریافتی نیز صرف عملیات عمرانی، خرید تجهیزات ترافیکی، سیستم کنترل تصویری حرکت اتوبوس ها و … می شود.
بنده خدا اظهار کرد: این مسیر جدید شامل خیابان های دارک، خیابان آیت اله غفاری، هاتف، آیت اله مجلسی، نشاط تا شیخ صدوق است.
وی افزود: طی دو سال گذشته ۱۲۵ دستگاه اتوبوس جدید از سوی شهرداری اصفهان و مدیریت شهری برای شهر اصفهان خریداری شده است.