معاون سیاسی وزارت امورخارجه ایران در پیام توییتری نوشت: امروز در کویت در دیدار دوستانه با دکتر احمد ناصر المحمد الصباح، وزیر خارجه و وزیر مشاور در امور هیات وزیران، افق های جدیدی در روابط دو کشور به وجود می آید.

به گزارش جارچی اخبار، علی باقری کنی در این پیام تاکید کرده است که در این دیدار که با حضور مجدی الظفیری، قائم مقام وزیر خارجه و ولید علی الخبیزی، معاون کشورهای آسیایی وزارت خارجه، توافق کردیم افق های جدید در روابط دو کشور را با اراده و تلاش مشترک پدیدار سازیم.

شایان ذکر است که معاون سیاسی وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز پنجشنبه با شیخ احمدناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت دیدار و بر توسعه روابط همه جانبه با همسایگان و به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس و کویت تاکید کرد.

در این دیدار که با حضور قائم مقام و معاونان وزارت امور خارجه کویت و کاردار سفارت کشورمان در این کشور برگزار شد، وزیر خارجه کویت ضمن ابلاغ پیام سلام و تحیت امیر و مقامات عالی رتبه کویت به مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی براهمیت گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کرد.

وی همچنین در این دیدار از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی نسبت به کویت و دیگر کشورهای منطقه قدردانی کرد.

شیخ احمد الصباح در این دیدار پیوندهای تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه‌دار توصیف و ابرازامیدواری کرد تعامل میان دو کشور بیش از پیش ارتقا یابد.