دبیر همایش ملی « جلوه های جهادی آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری » گفت: اعتبار علمی این همایش از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  isc تایید شده است و بر این اساس مقالات پذیرفته شده در همایش از اعتبار علمی در مراکز دانشگاهی و پژوهشی برخوردار خواهد بود.

به گزارش جارچی اخبار،  محمد عزتی روز سه شنبه از تمدید مهلت ارسال آثار به این همایش در تبریز خبر داد و افزود: دانشگاهیان و علاقه مندان شرکت در همایش می توانند آثار خود را تا ۱۵ اسفند امسال به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه را ۵۵ مقاله عنوان کرد و افزود: مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش با موضوعات مدیریت شهری شهروند مدار، عدالت محوری، برنامه محوری، مدیریت راهبردی در شهرها، شایسته سالاری، معنویت محوری، دیپلماسی شهری، مدیریت بحران، کودکان و نوجوانان، مسئولیت پذیری، مدیریت یکپارچه و آینده پژوهی هستند.

عزتی اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ششم اسفند سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه همایش ملی «جلوه های جهادی آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری» به آدرس www.basij.tabriz.ir  ارسال کنند.

وی افزود: این همایش توسط سازمان بسیج شهرداری تبریز و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار می‌شود و چارچوب همایش در ۲ بخش اجرایی و علمی تنظیم شده است که بخش علمی شامل کمیته علمی مرکب از استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی، هنر اسلامی، آزاد اسلامی، پیام نور و سایر دانشگاه ها و  مراکز علمی آذربایجان شرقی هستند و بخش اجرایی نیز شامل کمیته های اجرایی، ارتباطات و تشریفات و فناوری است.