مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در امور بانوان در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام زن را تبریک گفت.

به گزارش جارچی اخبار،  رقیه زرگری در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها را به بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه تبریک گفته اظهار امیدواری کرد زنان با الگو گیری از سیره عملی و زندگی پربار آن بانوی گرامی در کلیه عرصه های شغلی و زندگی شخصی و در تربیت نسل های آتی جزو پیروان راستین آن حضرت باشند.

در این پیام آمده است:

حضرت فاطمه زهرا(س) فرمود: ما اهل بیت پیامبر وسیله ارتباط خداوند با خلق او هستیم

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا ، صدیقه کبری، ام ابیها (س) روز زن و مقام مادر را خدمت ریاست محترم سازمان، همکاران گرامی و بویژه خدمت یکایک بانوان شاغل در مجوعه سازمان و ادارات تابعه  تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ امید است با الگوگیری از سیره عملی و زندگی پربار آن بانوی گرامی در کلیه عرصه های شغلی و زندگی شخصی و در تربیت نسلهای آتی جزو پیروان راستین آن حضرت بوده و بیش از پیش موفق و موید باشید.

همزمان با گرامیداشت این ایام خجسته براساس روز شمار ارسالی از طرف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به همین مناسبت برنامه های فرهنگی، آموزشی و دینی ویژه ای به همت نمایندگی محترم ولی فقیه در سازمان و با همکاری امور بانوان ریاست سازمان در نظر گرفته شده است که ان شاءالله از روز شنبه ۲ بهمن ماه لغایت ۶ بهمن ماه سالجاری در مرکز استان و شهرستانها و ادارات تابعه برگزار خواهد شد. اجرای مسابقات  فرهنگی- عقیدتی، سخنرانی، شعر خوانی، مقاله نویسی، مسابقات نقاشی، مولودی خوانی، برگزاری جلسات مشاوره رایگان خانوادگی، برگزاری وبینار سبک زندگی اسلامی، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوی فرهنگی- زیارتی و تجلیل از تعدادی از بانوان پیشکسوت سازمان از جمله برنامه های قابل اجرا در طی این ایام خواهد بود.