همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند با مادر شهیدان رمضان جباری و میرمحمد والاتبار از شهدای سنگر سازان بی سنگر شهرستان مرند دیدار کرد.

علی صیادی در دیدار با مادران شهدای سنگر ساز بی سنگر با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: به مناسبت ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) و ولادت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هفته گرامیداشت مادر و مقام زن، باید اذعان داشت این مادران شهدا بودند که با صبر و ایستادگی خود در برابر دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و با اهدای عزیزان خود افتخار و پیروزی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه تکریم مقام والای مادران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان کشور است گفت: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی جنبه‌های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و مادران شهدا نیز با بصیرت فاطمی و زینبی در این مسیر گام برداشته اند.

در پایان این دیدار ضمن دلجویی از مادران شهیدان با قرائت فاتحه برای شادی روح شهدا ، به رسم یادبود با تقدیم  لوح و هدیه ای از مادران این شهیدان عزیز تجلیل بعمل آمد.