مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه های تخصصی تولیدات مددجویی استان در آستانه عید نوروز  خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار،  غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه عید نوروز و در راستای حمایت از تولید داخلی، نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی  مددجویان خودکفا شده برپا می شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را بازاریابی برای تولیدات مددجویان عنوان کرده و افزود: عرضه و فروش این تولیدات از ۱۷ الی ۲۷ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز سالن آذربایجان بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید و خرید عموم دایر خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: تولیدات مددجویی با تنوع گسترده در حوزه های صنعتی، گیاهان دارویی، کشاورزی، صنایع دستی و… می باشد.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاه تخصصی عرضه و فروش تولیدات فرش مددجویان نیز بصورت مجزا از ۱۷ الی ۲۷ اسفند از ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ در محل طبقه چهارم اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی واقع در تبریز چهارراه ابوریحان دایر می شود و بازدید برای عموم شهروندان آزاد است.

ملامهدی تاکید کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و سوق دادن مددجویان به سمت اشتغال و سپس بازاریابی برای محصولات این عزیزان است.