در سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع ) و حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) ، از جمعی از جانبازان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تقدیر شد .

به گزارش جارچی اخبار،  در این مراسم مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ضمن تبریک روز جانباز از رشادت های جانبازان و سربازان امام زمان (عج) در دفاع از خاک کشور به ایراد سخن پرداخت.

دکتر مرتضی صفری با بیان عظمت، رشادت و دلاوری های حضرت ابوالفضل العباس (ع ) ، مقام ایشان را الگویی بی بدیل برای نسل جوان بر شمرد و افزود :جانبازان، شهدای زنده و سند افتخار انقلاب اسلامی هستند و  دانش آموخته مکتب ایثار ، شهادت و مقاومت اند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به جایگاه ارزشمند بازماندگان انقلاب اسلامی در صدا و سیما پرداخت و اضافه کرد : جانبازان و ایثارگران رسانه ملی از سرمایه‌های گرانقدر و پر افتخار این سازمان هستند که هم فرهنگ ایثار و شهادت و هم فرهنگ تلاش خالصانه و خاضعانه را در کالبد سازمان می‌دمند و الگوی اخلاقی برای دیگر همکاران در کار جهادی هستند.

وی خاطر نشان کرد : مردان جنگ دیروز، امروز که دوران تاثیرگذاری رسانه‌هاست و دشمن از همه ظرفیت و توان خود در این زمینه بهره می‌برد در صحنه جنگ نرم حضور فعال دارند و در جهت تقویت ، حفظ شان و جایگاه همه جانبه رسانه ملی تلاش می کنند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش جانبازان رسانه ملی را در جنگ فرهنگی ، جنگ نرم و ترکیبی دشمن بسیار مهم خواند و تاکید کرد که حوزه های مختلف پیام صدا و سیما باید زمینه ای فراهم کنند تا از تجربیات این عزیزان در بخش‌های مختلف استفاده شود.

صفری تولید برنامه‌های متنوع در خصوص زندگی جانبازان را از اولویت‌های شبکه سهند عنوان کرد و اظهار داشت : نسل امروز بیش از هر زمانی نیازمند شناخت عمیق رشادت ها و از خود گذشتگی های جانبازان است چرا که اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون رشادت و جانفشانی این عزیزان است.

در ادامه این مراسم، تعدادی از جانبازان نظرات، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را در موضوعات مختلف سازمانی در حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی مطرح کردند.

تقدیر از ۲۵ جانباز شبکه سهند و اهدای لوح و هدیه از سوی مدیرکل این مرکز دیگر برنامه‌های این مراسم بود.