انتخابات هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتل و هتل آپارتمان‌های آذربایجان‌شرقی با حضور اکثریت اعضا به منظور تعیین رئیس هیئت مدیره، نائب رئیس، خزانه دار و دو عضو اصلی هیئت مدیره برگزار شد.
به گزارش جارچی اخبار، در این انتخابات”جمشید حمزه زاده” به عنوان رئیس هیئت مدیره، “کریم رسول زاده” نائب رئیس، “کریم صادق زاده”خزانه دار، “حسین جواد زاده” بازرس، “داور جنتی و کریم امانی” نیز به عنوان دو عضو اصلی هیئت مدیره جامعه هتل ها و هتل آپارتمان های استان انتخاب شدند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: صنعت گردشگری تلفیقی از فعالیت‌ها، خدمات و زیرساخت های مختلف است که هتل و هتل آپارتمان ها به عنوان یکی از زیر مجموعه های اصلی این صنعت، نقش مهمی در ارائه خدمات به گردشگران دارد.
احمد حمزه زاده با تاکید بر نقش جامعه هتل و هتل آپارتمان ها به عنوان بازوی اجرایی اداره کل، ادامه داد: این تشکل حرفه ای در طول فعالیت خود با بهره¬مندی از توان متخصصین این حوزه در زمینه استاندارد¬سازی، نظارت و ارتقا سطح کیفی خدمات هتل داری در استان، با این اداره کل همکاری دارد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون توسعه صنعت ایران گردی و جهان گردی مصوب ۷/۷/۱۳۷۰ و در اجرای ماده ۲۵ آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و با استناد به بند ۲ بخش الف ماده ۹۸ قانون پنج ساله ششم توسعه، تاسیسات گردشگری از شمول قانون نظام صنفی مستثنی شده و از هر نظر تابع قوانین و مقررات بخش صنعت گردشگری هستند، که در این راستا، انتخابات هیئت مدیره جامعه حرفه¬ای هتل و هتل آپارتمان ها آذربایجان شرقی برگزار شد.