رئیس هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی از مجهز شدن بخش اعظمی از مسابقه‌‌دهندگان این رشته به کلاه الکترونیکی خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، جعفر رنجبر‌پور اظهار داشت: برای نخستین بار امکان استفاده از کلاه الکترونیکی برای بخش اعظمی از تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی فراهم شد و از این پس مسابقات انتخابی استان با تجهیزات کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد.
وی گفت: با هزینه ۳۵۰ میلیون ریال و خرید ترانسمیتر کلاه‌های الکترونیکی، جزو معدود استان‌های مجهز به این تکنولوژی شده و این امر می‌تواند ضمن سرعت بخشی به مسابقات تحول بزرگی هم در بخش داوری و هم نتایج نهایی مسابقات تکواندوکاران استان آذربایجان‌شرقی و هم قضاوت داوران ایجاد کند.
وی، ضمن قدردانی از اداره‌کل ورزش و جوانان استان در کمک به خرید کلاه‌های الکترونیکی ادامه داد: قبلا به‌دلیل نبود ترانسیمتر‌، به‌صورت آزمایشی فقط در ۲ کلاه امکان استفاده از این تکنولوژی بود که با هزینه‌کرد در این بخش امکان بهره‌برداری از تعداد ۱۰ کلاه الکترونیکی دیگر برای تکواندوکاران استان فراهم شده است.
رنجبرپور اضافه کرد: همچنین برای بهبود و ارتقاء کیفیت داوری ۴ دستگاه تلویزیون ۴۶ اینچ و ۳ دستگاه دوربین حرفه‌ای و ۲ عدد لب‌تاپ برای تجهیز سالن خانه تکواندو خریداری و نصب شده که این امر نیز ‌موجبات ارتقاء سطح فنی مسابقات و بالا رفتن دقت داوری مسابقات تکواندو استان خواهد شد.