معاون هماهنگ کننده مرکز آموزش پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب‌شیر گفت: روزانه یک هزار عدد ماسک از سوی زنان پایور این پادگان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ سید علی نباتی روز یک‌شنبه در بازدید از محل تولید این ماسک‌ها افزود: تعداد ۸ دستگاه چرخ خیاطی در اختیار عوامل و همسران پایور قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: مواد اولیه این واحدهای تولیدی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر تهیه شده و در اختیار این واحدها قرار می گیرد و دوخت آنها رایگان است.
سرهنگ نباتی با اشاره به اینکه با تولید روزانه هزار ماسک، مشکل کمبود ماسک شهرستان برطرف می شود گفت: ماسک‌های تولید شده با نظارت شبکه بهداشت ودرمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، دادستانی و پلیس اماکن عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی و صنف های مرتبط شهرستان توزیع می‌شود.
وی همچنین از تب سنجی مردم از سوی کادر درمان ارتش پادگان ۰۳ شهید برخورداری خبر داد و افزود: در کنار این طرح موادضدعفونی کننده و ماسک رایگان در بین شهروندان توزیع شد.
سرهنگ نباتی ادامه داد: ضدعفونی کردن و گندزدایی خیابان ها و معابر و ناوگان حمل ونقل عمومی شهرستان توسط عوامل پادگان ۰۳شهید برخورداری از دیگر اقداماتی است که برای پاکسازی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان تداوم خواهد داشت.