وزارت اطلاعات با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه سیل اخیر را تسلیت گفت و با خانواده های مصیبت دیده این حادثه ابراز همدردی کرد.
به گزارش جارچی اخبار، در پیام وزارت اطلاعات آمده است:«در نخستین روزهای بهار که شکوفایی و امید را به ارمغان می آورد در کمال تاسف و تاثر تقدیر و قضا این گونه رقم خورد که طغیان سیلاب جان تنی چند از عزیزان را به آن سوی هستی رهنمون ساخته و سوگواری را جایگزین نشاط مردمان این دیار کند و جمع کثیری از هموطنان مان از خانه و کاشانه خویش رانده شوند».
در بخش دیگری از این پیام آمده است:«به این وسیله با خانواده های مصیبت دیده و داغدار سیلاب شیراز و دیگر مناطق سیل زده و آسیب دیده به ویژه مردمان پر مهر استان های گلستان، مازندران و سایر نواحی ایران عزیزمان، عمیقا اظهار همدردی کرده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای درگذشتگان آرامش ابدی در خلد برین و برای کلیه بازماندگان معزا، بردباری و شکیبایی مسئلت کرده و سلامت و تندرستی عاجل مجروحین این حوادث هولناک را آرزو می کنیم».
وزرت اطلاعات در پیام خود تاکید کرده است:«رجاء واثق داریم که آسیب دیدگان این وقایع تلخ و ناگوار با صبوری از این امتحان سخت الهی سربلند بیرون آمده و با تسریع و جدیت مسئولان به امرمطاع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دستورات ریاست محترم جمهوری تمامی همت و توان خویش را در امداد رسانی به هنگام بکار خواهند برد».
در پی بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد تعدادی از استان های شمالی،غربی و جنوب غربی دچار سیلاب های ویرانگر شدند.