بر خلاف برخی اخبار، عواقب شکست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مقابل پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران، تنها ۵ مصدوم بود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، ، شماری از طرفداران تیم تراکتورسازی که با حضور چند هزار نفری خود در بازی خانگی این تیم مقابل پیکان انتظار پیروزی داشتند، پس از باخت یک بر صفر تیم محبوب شان، وارد زمین بازی شده و به طرف بازیکنان رفتند.
برخی از تماشاگران این تیم نیز که انتظار باخت تراکتورسازان برای دومین بار پیاپی را نداشتند، از شدت عصبانیت اقدام به شکستن تعدادی از صندلی های ورزشگاه کردند.
پلیس نیز برای کنترل اوضاع و هدایت تماشاگران به خارج از ورزشگاه یادگار امام وارد عمل شد و اقدام به استفاده از خودروهای آب پاش کرد.
مدیریت باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتورسازی برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناخوشایند، بازیکنان این تیم را به طرف رختکن هدایت کرد.
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی، نیز برای آرام کردن تماشاگران عصبانی، در کنار زمین با آنان به گفت و گو پرداخت و به حرف های آنان گوش کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی درباره حواشی بازی تراکتورسازی و پیکان گفت: حواشی مسابقه تیم تراکتور با پیکان با سعه صدر و خویشتن داری پلیس پایان یافت.
سرهنگ هاشم شعفی در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پایان بازی فوتبال بین تیم تراکتور سازی و پیکان تعدادی از تماشاگر نماها که از عملکرد تیم و نتیجه مسابقه فوتبال ناراضی بودند، اقدام به ایجاد تنش با بازیکنان و خسارت به اموال عمومی و خودروهای تماشاگران کردند.
وی افزود: پلیس با سعه صدر و در نهایت خویشتن داری سعی در متفرق کردن آنها کرد؛ اقدامات این افراد موجب ترافیک شدید در اتوبان شهید کسایی شده بود که با حضور پلیس روان سازی انجام و موضوع بدون هیچ مشکل خاصی پایان یافت.
شعفی گفت: حواشی پیش آمده در نتیجه تعرض یکی از تماشاگرنماها به یکی از بازیکنان تیم تراکتور و اشتباه رفتار بازیکن دیگر بوجود آمد.
در حالی که پس از اتمام بازی تراکتورسازی و پیکان، مطلبی تحت عنوان مصدوم شدن ۵۰ نفر در حاشیه دیدار این دو تیم در فضای ممجازی دست به دست می‌شد، رئیس اورژانس بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راهی شدن تنها پنج تماشاگر به بیمارستان خبر داد.
فرزاد رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حاشیه دیدار دو تیم تراکتورسازی و پیکان، پنج تماشاگر راهی بیمارستان شدند که از این تعداد، سه نفر دچار حمله عصبی و ۲ نفر از ناحیه پا مصدوم شده بودند.
وی افزود: هر پنج نفر بصورت سرپایی درمان شدند.
وی یادآوری کرد: مصدوم شدن یکی از عوامل اورژانس در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) صحت ندارد.
تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی مقابل پیکان با باخت یک بر صفر شانس قهرمانی در لیگ برتر را به حداقل رساند.
کارشناسان می گویند تیم فوتبال تراکتورسازی که تا پیش از باخت سنگین سه بر یک مقابل سپیدرود رشت در هفته گذشته از شانس های اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می شد، با باخت امروز از کورس قهرمانی جا ماند.