یک عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توازن در توزیع عادلانه ثروت و منابع سبب سهم پایین برخی استان‌های کشور در تولید ناخالص ملی شده است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایسنا، علی کاظمی عصر روز پنجشنبه، پنجم اردیبهشت ماه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد افزود: عدم توازن در توزیع عادلانه ثروت و منابع و حتی توزیع مدیریت منابع انسانی سبب شده که تعدادی از استان‌های کشور سهم پایینی در تولید ناخالص ملی داشته باشند .
وی با بیان اینکه مجلس به جد پیگیر برداشتن بحث سود مرکب است، بیان کرد: اجرای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم سبب می‌شود سرمایه‌گذاران راحت‌تر بتوانند به این استان‌ها بیایند .
این عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروجی سفر اعضای کمیسون برنامه و بودجه مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکلات این استان را با اعضای دولت در میان می‌گذاریم و امیدواریم مانند سفرهای گذشته مسائل دسته‌بندی شده و نسبت به رفع بخشی از آنها اقدام شود .
کاظمی با اشاره به فرسودگی تجهیزات صنعت نفت و گاز کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون نمی‌توانیم از نفت جدا شویم و به سوی درآمدهای دیگر برویم باید برای به روز کردن و رفع مشکلات فرسودگی این صنعت فکر اساس کنیم.