استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ تخت استاندارد به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شده است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایسنا، علی محمد احمدی عصر پنجشنبه، پنجم اردیبهشت ماه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، افزود: طی سال ۹۷ و دهه فجر این سال، ۴۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان افزوده شده است .
وی اظهارکرد: همچنین در سال ۹۷، بهبود فضای کسب و کار استان بر اساس آمارهای کشوری را داشتیم و تعریف پروژه‌ها بر اساس مزیت‌های استان و فعالیت‌های دانش بنیان عملیاتی شد .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فشار دشمنان در حوزه اقتصادی بر کشور خاطرنشان کرد: با وجود همه فشارهای دشمنان، با همت مردم و تلاش متولیان، اجازه داده نشد که مسیر رشد استان متوقف شود .
احمدی با اشاره به جذب مناسب تسهیلات اشتغال روستایی تصریح کرد: با در نظر گرفتن جلوگیری از پول پاشی و با تاکید بر تولید در مناطق روستایی، ارائه تسهیلات انجام گرفت
وی با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت همدلی و تلاش مردمی بحران‌های مختلفی در کشور کنترل شد، ادامه داد: آورد آبی سیل اخیر در استان با هیچ نقطه‌ای از کشور قائل مقایسه نبود و بیش از ۱۰۳۰ کیلومتر راه تخریب، دهها پل ویران و چند نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های استان اضافه کرد: استان سرشار از ظرفیت‌ها و مزیت‌های مختلف بوده و بکارگیری مناسب این پتانسیل ها برای توسعه استان مورد تاکید است