فرماندار اشکذر با بیان این که استیفای حقوق کارگران در گرو توجه به قانون است، گفت: ضروری است دستگاه های مرتبط در صیانت از حقوق جامعه کارگری شهرستان همکاری کنند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایسنا، محمدعلی شاه‌حسینی در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان اشکذر، اظهار کرد: اشکذر علی‌رغم اینکه یکی از شهرستان‌های صنعتی استان به شمار می‌رود، کمترین مشکل را در زمینه مسائل مرتبط با کارگران اعم از تعطیلی کارخانجات و معوقات کارگران داشته است.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی بین ادارات دولتی ها و کارفرمایان افزود: زنجیره تولید بدون وجود کارگران متوقف خواهد شد، لذا باید برای ایجاد انگیزه مضاعف و رفع مشکلات کارگران، جلسات همفکری با صاحبان صنایع برگزار و درصدد رفع مشکلات اقتصادی آنها برآمد.
فرماندار اشکذر به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «رونق تولید» اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور باید تلاش مضاعف برای عملی شدن این شعار داشته باشیم و در شهرستان اشکذر باید از نیروی انسانی ارزشمند به ویژه قشر کارگران در راستای رونق فضای کسب و کار استفاده بهینه کرد.
وی حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای کارگری را رسالت اصلی کمیسیون کارگری شهرستان برشمرد و تصریح کرد: استیفای حقوق کارگران در گروه توجه به قانون است و همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای صیانت از جامعه کارگری و حل و فصل مشکلات آنها هموار سازد.
شاه حسینی در پایان به حجم کاری بالا، کمبود امکانات و نداشتن ردیف بودجه نمایندگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقاء این نمایندگی به اداره مستقل ضروری است