به گزارش جارچی اخبار به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام صادر شده از سوی زدا بدین شرح است: در ابتدا انتصاب برادر ارجمند جناب آقای دکتر مصطفی سالاری را به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان در تصدی این مسئولیت خطیر و خدمت رسانی به جامعه شریف کارگران، بارنشستگان و تولیدکنندگان و کارآفرینان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
خداوند منان را شکرگزارم که در دوره ۶ ماهه سرپرستی این سازمان تلاش کردم که خدمت‌رسانی به شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان ارجمند به دور از مسائل حاشیه‌ای، روند پیشرفت و ارتقاء را طی کند. در این مدت از هر فرصتی برای خدمت صادقانه به جامعه هدف و افزایش انگیزه و کارایی کارکنان محترم سازمان که بزرگترین سرمایه آن محسوب می‌شوند، بهره بردم.
امروز که با تشخیص مسئولان و متولیان محترم، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شده‌اند ضمن احترام به این تصمیم، به عنوان فردی که زندگی شغلی‌اش را در این سازمان گذرانده و خود را فرزند آن می‌داند، کمافی‌السابق و با تمام قوا و با انگیزه مضاعف در خدمت این مجموعه عظیم اجتماعی و اقتصادی خواهم بود.
همچنین ضمن تشکر از همراهی و مساعدت وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای محترم هیئت مدیره، جوامع و نهادهای کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی و بویژه همکاران عزیزم، اطمینان می‌دهم که بیش از گذشته به مدیریت جدید سازمان برای تحقق برنامه‌ها کمک کرده و همراهی خواهند نمود تا سازمان تأمین اجتماعی همچنان در مسیر ارتقاء و تحقق اهدافش پیش رود.
در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطر استاد عزیزم مرحوم دکتر سید تقی نوربخش و همچنین مرحوم عبدالرحمان تاج‌الدین، عزت و سربلندی کشور عزیزم ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.