مجتبی محرمی» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است «آنته چاچیچ» بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس بوده و امیدوارم با مدیران این باشگاه پرطرفدار به توافق نهایی برسد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا درحالیکه «جیانی دی بیاسی»، «الکساندر نوری»، «گابریل کالدرون»، «ماسیمو کاررا» و «آنته چاچیچ» در فهرست نهایی نامزدهای سرمربیگری تیم پرسپولیس بوده و سه تن از مدیران باشگاه درحال گفت وگو با این گزینه ها درترکیه هستند محرمی پیشکسوت پرسپولیس ابراز علاقه کرد چاچیچ هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گیرد. وی درباره دلایل علاقه مندی اش به این مربی کروات به ایرنا گفت: این مربی هم وطن برانکو است و به خوبی می تواند از برانکو درباره پرسپولیس و بازیکنان آن مشاوره بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: علاوه براین، مربی کروات سابقه خوبی درتیم ملی کرواسی داشته و نتایج مطلوبی نیز درتیم ملی کسب کرده است.

به گفته وی به طور حتم کار کردن درتیم ملی مشکل تر از تیم باشگاهی است و مربی که درتیم ملی تاثیر گذار باشد در تیم باشگاهی راحت تر به نتیجه رسیده و درصد موفقیتش بیشتر است.

تنها نگرانی محرمی از جذب مربیان خارجی در پرسپولیس به حضور پرشمار دستیاران خارجی دراین تیم باز می گردد.

او معتقد است مدیریت باشگاه هنگام عقد قرارداد با هرکدام از گزینه های نهایی باید استفاده از مربیان داخلی درکنار سرمربی را درقرارداد بیاورد.

به گفته او البته اینکه مربی ایرانی تنها نامش درکادر باشد کافی نیست مربی خارجی که برای هدایت این تیم برگزیده می شود باید آخرین دستاوردهای خود در حرفه مربیگری را دراختیار مربیان داخلی گذاشته و آنان را برای آینده باشگاه آماده کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دربخش دیگر این گفت و گو از مدیریت باشگاه گلایه کرد وافزود: متاسفانه ما را به باشگاه جایی که سال ها درآن فعالیت کرده و عناوین متعددی کسب کردیم راه نمی دهد و این برای ما اصلاً خوب نیست.

وی تاکید کرد: درست است روزگاری مرتکب خطایی شده اما امروز اصلاح و آماده همکاری بدون چشم داشت با باشگاه بوده و حاضر است هر کاری برای موفقیت تیم محبوبش انجام دهد.

به گفته وی حضور پیشکسوتان مطرح درکنار تیم محبوبیت باشگاه را نزد هواداران دو چندان کرده و زمینه ساز پیروزی های بعدی در تیم خواهد بود.