استاندار البرز اعلام کرد که رفع دغدغه ها و کمبود فضاهای فیزیکی نیروی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، عزیزاله شهباری روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای عملیاتی پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی نیازهای اعتباری نیروی انتظامی در استان البرز بررسی خواهد شد.
وی ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ بین فرمانده انتظامی البرز و شورای تأمین استان وجود دارد و تلاش می‌شود تا مشکلات پلیس استان به حداقل برسد.
استاندار البرز با بیان اینکه طرح توسعه کلانتری‌های استان مصوب شده است، بیان داشت: برخی مراکز انتظامی استان استیجاری بوده که درصدد جانمایی مکان‌های مناسب برای این مراکز هستیم.
شهبازی خاطر نشان کرد: رفع دغدغه‌های ستاد انتظامی شهرستان‌های فردیس، طالقان و اشتهارد از برنامه‌های استان است.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی رابطه نزدیکی با مردم دارد و برای تقویت امنیت در استان مردم محور و اجتماع محور حرکت خواهیم کرد.
شهبازی تاکید کرد که می‌بایست امنیت مردم توسط مردم انجام شود چرا که نیروی انتظامی برخاسته از مردم است.
استاندار با تاکید بر اینکه البرز استانی به لحاظ قومی متنو ع بوده و دارای جمعیتی با فرهنگ‌های مختلف است، افزود: تلاش‌های اعضای شورای تأمین استان با توجه به هماهنگی‌ها بر وحدت بخشی بیشتر تأثیرگذار بوده است.
وی گفت: تلاش‌هایی که از سوی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت صورت می‌گیرد موجب شده تا استان البرز یکی از استان‌های امن کشور باشد.
این مسئول با بیان اینکه امنیت این استان باعث جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی شده است، افزود: تاکنون حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی در استان البرز انجام شده است.