سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ساماندهی بهینه نیروی انسانی، دانش آموز و فضای آموزشی اولویت اصلی پروژه مهر ۹۸ در این استان را تشکیل می دهد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، تقی نادری روز چهارشنبه در نشست کارگروه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اظهارداشت: با توجه به کمبود نیروی انسانی ضرورت دارد با برنامه ریزی جامع در بخش ساماندهی نیروی انسانی و دانش آموزی شرایط مناسب را برای سال تحصیلی آینده فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی فضاهای آموزشی درالبرز با توجه به کمبود فضای آموزشی که در استان وجود دارد باید مورد توجه ویژه پروژه مهر ۹۸ قرار کیرد.
نادری خاطرنشان کرد: پایش و نظارت بر شاخص های کمی و کیفی در خصوص ساماندهی بهینه فضا، نیروی انسانی و دانش آموز دراین استان ضروری است.
وی تصریح کرد: امیدواریم در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کمترین چالش را در زمینه نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در البرزداشته باشیم.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج نیز در این نشست افزود: این نشست در راستای هم اندیشی و دست یابی به شفافیت بهینه و موثر برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و بررسی نهایی کد و فضای آموزشی مورد نیاز در این ناحیه برگزار شده است.
قاسم پوستین دوز ضمن تاکید برهماهنگی، یکپارچگی، وحدت رویه درساماندهی و برنامه ریزی، رفع مسا ئل و مشکلات در این ناحیه، خاطرنشان کرد: چالش ها و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج با توجه به سیاست های ابلاغی ساماندهی نیروی انسانی باید برطرف شود.
وی تصریح کرد: باید به بخشنامه ها و جزییات جدید ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده، مشکلات موجود در ساماندهی نیروی انسانی توجه کرد.
وی بیان داشت: همه ساله چند ماه قبل از آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی های لازم جهت آماده سازی مدارس در ابعاد مختلف نیروی انسانی، فضا و تجهیزات برای استقبال از معلمان و دانش آموزان صورت می گیرد.
بیشترین جمعیت دانش آموزی ۴۶۰ هزار نفری استان البرز در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج تحصیل می کند.
البرز حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.