مسئول دبیرخانه دائمی دهه کرامت استان خراسان رضوی گفت: در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور بانوان مشهد گلباران می شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا مجتبی اطمینان روز چهارشنبه در حاشیه سومین نشست کارگروه اجرایی دهه کرامت استان خراسان رضوی افزود: این برنامه روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه از محل عرصه میدان شهدای مشهد به سوی بارگاه مطهر رضوی آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: همچنین در حال برنامه ریزی برای گلباران حرم مطهر رضوی به صورت عمومی و خانوادگی در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) هستیم.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در دبیرخانه دهه کرامت این استان گفت: با توجه به شعار محوری “خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع) ” سعی شده است برنامه ها در این ایام به صورت مردمی شدن فعالیت ها و جشن ها باشد و رویکرد مردمی پر رنگ تر از سال های گذشته شود.
اطمینان افزود: این دبیرخانه دائمی زیر نظر ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت انجام وظیفه می کند و ریاست آن بر عهده استاندار و دبیری آن بر عهده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
وی اظهار داشت: ذیل این دبیرخانه ۴۲ دستگاه اجرایی دولتی و غیر دولتی حضور دارند و ۱۲ کمیته ویژه تخصصی نیز برای اجرایی کردن تصمیم ها فعالیت می کنند.