مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک در قزاقستان، در پنج وزن آغاز شده و تا الان ۸۰ درصد ظرفیت سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تکمیل شده است و همچنان بر تعداد تماشاگران و علاقمندان اضافه می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، پیش از این قرار بود این مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شود که با تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی، مکان برگزاری به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران تغییر کرد.

بر اساس تصمیم کادر فنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک در قزاقستان، در پنج وزن برگزار می‌شود که وزن‌کشی این رقابت‌ها ساعت ۸:۳۰ تا ۹ صبح امروز انجام شده است.

از نفرات شرکت‌کننده در این رقابت‌ها تست دوپینگ به عمل خواهد آمد و اگر کشتی‌گیری در خلال برگزاری از شرکت در این مسابقات انصراف دهد به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد.

همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد نتایج این رقابت‌ها اعلام کرده است: کسب مقام اول توسط هرکدام از کشتی‌گیران در این مسابقات به منزله انتخاب نهایی جهت حضور در مسابقات جهانی نیست و با توجه به شرایط تمرینی و انضباطی در اردو و تورنمنت‌های پیش رو اسامی نفرات نهایی در ۱۶ شهریورماه اعلام خواهد شد.