نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاسی از ارزش های شهدا ضامن پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از مهر ، علی اکبر کریمی در مراسم دوازدهمین یادواره شهدای استان، هفتم تیر و یکصد شهید منطقه سنجان که با حضور حجت الاسلام مصلحی، جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در اراک برگزار شد، اظهار داشت: خون مقدس شهدای هفتم تیر، نفاق، لیبرالیسم و غرب گرایی دشمنان در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این خون مقدس راهنمای راستین برای یافتن راه درست است و امروز ملت ایران این راه را با تبعیت از فرامین ارزشمند مقام معظم رهبری و تاسی از ارزش‌های مقدس امام راحل و شهدا طی می‌کنند.

کریمی گفت: هر زمان که در امور از ارزش‌های شهدا تاسی گرفته شده، دستاوردهای خوبی به دست آمده و زمان‌هایی که این تاسی انجام نگرفته، دچار خسران و ضرر شدیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسمات یادواره‌های شهدا ارزش‌های متعالی آن والامقامان را هویدا می‌سازد. باید برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنیم و تاسی از منش و راه آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.