تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل مریوان در بازی آخر لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر تیم پالایش گاز ایلام با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، هفته بیست و دوم و پایانی مسابقات قهرمانی فوتبال لیگ برتر بانوان کشور از ساعت ۲۰ پنجشنبه شب با دیدار تیم‌های راه یاب ملل مریوان و پالایش گاز ایلام برگزار شد.
در این بازی که به میزبانی تیم پالایش گاز در ورزشگاه عدالت ایلام برگزار شد، در پایان ۹۰ دقیقه تلاش، ۲ تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت داده و امتیازات بازی بین این ۲ تیم تقسیم شد.
تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل مریوان با این نتیجه ۴۳ امتیازی شد و باتوجه به شکست ذوب آهن اصفهان برابر شهرداری بم در جایگاه چهارم لیگ ۱۲ تیمی فوتبال بانوان کشور قرار گرفت.
تیم راه یاب ملل مریوان از ۲۲ بازی خود در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ۱۳ برد، چهار تساوی و پنج شکست را به دست آورد و با ۶۳ گل زده، ۲۸ گل خورده و تفاضل مثبت ۳۵ به کار خود در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور خاتمه داد.
زهرا حاتم نژاد با ۲۱ گل زده پنجمین گلزن برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان در این فصل بود و فاطمه قاسمی دیگر مهاجم تیم راه یاب ملل مریوان نیز با زدن ۱۴ گل در جایگاه هفتم گلزنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار گرفت.
در پایان این مسابقات تیم شهرداری بم با ۲۲ بازی انجام شده، ۲۱ برد، یک تساوی و بدون هیچ شکستی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را بدست آورد.
بعد از شهرداری بم، تیم‌های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان، راه یاب ملل مریوان و ذوب آهن اصفهان به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را کسب کردند و آذرخش تهران با ۱۰ امتیاز و سپیدار قائمشهر نیز با کسب ۷ امتیاز در جایگاه یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار گرفته و به دسته پایین‌تر سقوط کردند.
باشگاه راه یاب ملل اکنون از یک تیم والیبال و یک تیم فوتبال بانوان حمایت می‌کند، تیم والیبال در لیگ برتر و تیم فوتبال بانوان نیز در لیگ برتر حضور دارند.