علی ربیعی سخنگوی دولت جمعه شب در توئیتی پیروزی تیم ملی والیبال مقابل صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را تبریک گفت.

به گزارش جارچی اخبار ربیعی در توئیت خود با تبریک این صعود تصریح کرد: امروزه مردم بیش از همیشه به خبر خوب و موفقیت‌ها نیاز دارند. سعود تیم ملی والیبال خبرخوبی است که آن را به هموطنانم تبریک می گویم.
تیم ملی والیبال ایران امروز (جمعه) با پیروزی مقابل صربستان، صعود خود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را قطعی کرد.
ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در بلغارستان به مصاف صربستان رفت و با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد. ست‌های اول، سوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران رقم خورد و صربستان فقط در ست دوم با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد.
ایگور کولاکوویچ در این بازی تیم خود را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور روانه میدان کرد.
با این نتیجه، تیم ملی ایران با ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز پیش از برگزاری دیگر مسابقات روز نخست هفته پنجم، در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. به این ترتیب صعود ایران به مرحله نهایی مسابقات قطعی شد و دو بازی بعدی ایران با بلغارستان و آمریکا فقط در تعیین جایگاه نهایی این تیم در مرحله مقدماتی تأثیرگذار است.