مراسم استقبال و تشییع شهدای دوران دفاع مقدس با حضور مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه در محل فرودگاه بیرجند برگزار شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از مهر ، بار دیگر عطر شهادت و غریو حماسه خراسان جنوبی را فرا گرفت؛ در آغازین روزهای تابستان، کبوتران خونین‌بال و گمنام بر روی دوش مردم قدردان تهران تشییع خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: امروز هفتم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا مراسم وداع با شهدا در مسجد امام حسین (ع) بیرجند با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

محمدرضا فخر ادامه داد: پیکر یکی از شهدا برای برگزاری مراسم تشییع به شهرک امیراباد منتقل و مراسم وداع در مهدیه شهرک امیراباد نیز انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مراسم اصلی تشییع در روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) است که شروع مراسم ساعت هشت صبح از خیابان شهید ماژانی از مدرسه علمیه رضویه آغاز و تا میدان ولایت ادامه خواهد داشت.

به گفته وی پس از آن یکی از شهدا به سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی و دو شهید دیگر به شهرک چهکند بیرجند برای تدفین منتقل خواهد شد.