ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» از روز دوشنبه(۱۰ تیرماه) در سراسر کشور آغاز می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از دوشنبه (۱۰ تیرماه) با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» اقدام کنند.
یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها» با عنوان (تابستانه کتاب۹۸) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ۲۵ تیر ماه تا ۳مرداد ماه به مدت ۱۰ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان‌ها آغاز و در شهر تهران از ۲۷ تیرماه تا ۳ مرداد ماه به مدت ۸ روز کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ۱۵ درصد عرضه می‌شود.
بر اساس این گزارش، حداکثر یارانه اختصاصی به هر کتابفروشی، میزان و درصد مشارکت کتابفروشی¬‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.
در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۲۰۰۰۰۰ریال است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها، بین ۴تا ۶ ماه خواهد بود.
کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸»، جهت تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.