شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به دارندگان کارت هوشمند سوخت توصیه کرد که تا پایان تیرماه، حداقل یک بار با کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا براساس اعلام این شرکت، نظر به اجرای مصوبه های دولت و مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت از ۲۰ مرداد ماه امسال، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران توصیه می‌کند به منظور کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت، مالکان تمامی خودروها و موتورسیکلت‌ها تا پایان تیرماه حداقل یک بار از کارت سوخت شخصی خود استفاده و در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، به آدرس سایت wwww.niopdc.ir مراجعه کنند.

بر پایه توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قرار است از ۲۰ مراد ماه سوخت گیری خودروهای شخصی در پمپ بنزین ها از طریق ارائه کارت سوخت شخصی انجام شود با این حال تغییری در قیمت این حامل انرژی بوجود نمی آید و همچنان قیمت بنزین معمولی برای هر لیتر یکهزار تومان و بنزین سوپ یکهزار و ۲۰۰ تومان است.

هدف از انجام اینکار کنترل شیب مصرف بنزین در کشور و همچنین جلوگیری از قاچاق سوخت به کشورهای همسایه است.

زمستان سال گذشته، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از مردم خواست تا در صورت مفقودی کارت سوخت، نسبت به دریافت کارت المثنی اقدام کنند و پس از آن اعلام شد می توان یکی از کارت های بانکی صاحب خودرو را به عنوان کارت سوخت در نظرگرفت.