وزیر بهداشت گفت: یکی از سیاست‌های ما در وزارت بهداشت کاهش دغدغه کندشدن آهنگ رشد جمعیت و توسعه زیرساخت‌هایی برای درمان ناباروری و زایمان‌های طبیعی است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از فارس از جنوب کرمان، سعید نمکی امروز در حاشیه افتتاح مرکز تسهیلات زایمانی بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج اظهار داشت: این مرکز تسهیلات زایمانی برای زایمان‌های طبیعی طراحی شده که به بهره‌برداری رسید.
وزیر بهداشت عنوان کرد: یکی از سیاست‌های ما در وزارت بهداشت کاهش دغدغه کندشدن آهنگ رشد جمعیت و توسعه زیرساخت‌هایی برای درمان ناباروری و زایمان‌های طبیعی و بخش‌های زنان و زایمان است که انشاءالله بتوانیم برای افزاش زیرساخت‌ها و رفع نگرانی مردم در این مورد کمک کنیم.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان کهنوج در منطقه کلنگ‌زنی می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم در اسرع وقت کار ساخت بیمارستان آغاز شود و به بهره‌برداری برسد و مشکلی در زمینه کمبود تخت‌های بیمارستانی در این منطقه نداشته باشیم.
به گزارش فارس، کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج و افتتاح بخش ان‌آی‌سی‌یو بیمارستان کهنوج از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در شهرتان کهنوج بود.