خیران تبریزی در شبی به یاد ماندنی و در جشنی خیرخواهانه بنام «شب آرزوها» آرزوها و خواسته های کودکانه کودکان بی سرپرست، بدسرپرست و بیمار را برآورده کردند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، در این مراسم عاطفی و خداپسندانه که یکشنبه شب و با حضور خیران حامی کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و بیمار برگزار شد خواسته‌های ۲۸ کودک سرطانی، تومور مغزی، نابینا، معلول و بیمار شامل دوچرخه، گیتار، لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه، تفنگ، عروسک، لباس عروس، گوشواره، و غیره توسط خیران تامین و اهدا شد.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری در این مراسم گفت: اجر هیچ عملی مانند انجام عمل خیر و خیرخواهانه به خصوص در حق کودکان محروم، یتیم و بی بضاعت و خوشحال کردن آنها نیست.
آیت الله هاشم هاشم‌زاده هریسی اظهار کرد: حس مسوولیت در خصوص هم‌نوع و رفع مشکلات کودکان بی‌بضاعت، فقیر و دارای مشکل وظیفه همگانی است و یک مسلمان واقعی باید به فکر رفع مشکلات برادران و خواهران دینی خود باشد.
سونیا اندیش، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز با ابراز خرسندی از شرکت در این مراسم معنوی، گفت: باید دست خیران و کسانی که دست خیر در چنین مراسم‌هایی را دارند بوسید و بستر کمک‌های هر چه بیشتر آنها را فراهم کرد.
بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» شعبه مرکزی آذربایجان‌شرقی به کمک خیران و با صرف هزینه حدود ۴۰ میلیون تومانی خواسته‌های ۲۸ کودک بی سرپرست، بدسرپرست و بیمار را برآورده کردند، این بنیاد ۴۰۰ خانواده حایز شرایط این استان را تحت پوشش دارد.