مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به همراه معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و اعضای هیات مدیره سازمان، در منزل مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین معاون سابق حقوقی و امور مجلس این سازمان حاضر شد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از به نقل از ایلنا، مصطفی سالاری اظهار داشت: علاقه‌مندی همکاران سازمان تأمین اجتماعی به مرحوم تاج‌الدین قابل ستایش است. اینکه آن مرحوم در حین خدمت به مردم دنیا را ترک کرد و نامش ماندگار شد؛ افتخاری است که خداوند نصیب ایشان کرد.
وی اظهار داشت: در روزی که حادثه منجر به فوت مرحوم تاج‌الدین اتفاق افتاد منتظر حضور آن مرحوم در استان گیلان برای شرکت در مراسم جامعه کارگری بودیم.
وی ادامه داد: احساس می کنیم که این مرحوم تاج‌الدین و مرحوم دکتر نوربخش در سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند و نام و یاد ایشان باقی مانده است.
ناصر خالقی وزیر اسبق کار و امور اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به همکاری با مرحوم تاج‌الدین در دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: مرحوم تاج‌الدین بسیار سلامت و خدمتگذار بودند. فقدان ایشان را باور نمی کنیم و همیشه و در همه مجالس به یاد ایشان هستیم.
احمد میدری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تعامل با نمایندگان مجلس ایشان نقش بسیار مهمی داشتند و روحیه همکاری بالایی هم در دوره نمایندگی مجلس و هم در تامین اجتماعی داشتند. فقدان مرحوم تاج الدین بسیار سخت است و با درگذشت آن مرحوم ارزش و اعتبار زحمات و تلاشهای ایشان را بیشتر می‌دانیم.
حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاونف کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از ۳۰ سال افتخار دوستی با مرحوم تاج الدین را داشته ام و بسیاری از قوانین مترقی فعلی در زمینه روابط کار حاصل زحمات و پیگیری آن مرحوم و همفکران ایشان است.
وی افزود: مرحوم تاج الدین در حوزه کار و تولید و تشکل‌های کارگری چهره ملی بود و یاد و نام ایشان فراموش شدنی نیست. ایشان در جامعه کار و تولید خدماتشان ماندگار است و اخلاق نیک ایشان نیز در خاطره‌ها می‌ماند.
محمدعلی همتی، عضو هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارتباط گسترده ای با مرحوم تاج الدین داشتم و تلاش ایشان در خدمت به سازمان تامین اجتماعی موثر بود. ایشان برای عمل به وظایف و انجام فعالیت سازمان نهایت تلاش را داشتند.
مرتضی لطفی، عضو هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: مرحوم تاج الدین عمر و زندگی خود را صرف خدمت به کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد و در حال خدمت به کشور و جامعه کارگری جان خود را نهاد.