عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نقش کلیدی و اساسی کارگران در تحقق اهداف کشور در زمینه رونق تولید و مقابله با تحریم ها غیر قابل کتمان است.
به گزارش جارچی اخبار، عبداله تقی پور در حاشیه دیدارهیات بلند پایه کارگری چین با شهردار و اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز که در محل عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد اظهار داشت: ایران کشوری است که با اتکا به بازوان توانمند کارگران توانسته است از دیوار ظالمانه تحریم عبور کرده و درعرصه های تولید گام های بلندی را بردارد.
وی افزود: نقش کلیدی کارگران در این زمینه بر کسی پوشیده نیست و ایشان اصلی ترین عامل در افتخار آفرینی های کشور در هر برهه از زمان هستند.
خزانه دار شورای اسلامی کلانشهر تبریزبا بیان اینکه این قشر سخت کوش در چهار دهه اخیر و در عرصه های مختلف از جمله دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سازندگی خوش درخشیده اند؛ تاکید کرد: ایشان ثابت کرده‌اند که برای سربلندی و عزت ملی به وی‍ژه در سنگر تولید و خودکفایی تا پای جان می ایستند.
وی در ادامه با اشاره به رموز موفقیت کشورها در عرصه های اقتصادی گفت: اداره هر کشوری بدون رانت و شغل های کاذب صورت بگیرد، آن کشور شاهد رشد و شکوفایی خود در هر زمینه ای خصوصاً در زمینه های اقتصادی خواهد بود.
تقی پور در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: من در هر زمان و مکانی با افتخار خود را یکی از اعضا جامعه کارگری معرفی کرده ام و خدمت به این افراد را سعادتی بزرگ می دانم.
وی ضمن اظهار خرسندی از حضور اعضا هیات بلند پاییه کارگر از کشور چین گفت: برپایی این دیدارها و تبادل افکار و تجربیات به جهت خدمت به کارگران امری ضروری در راستای رسیدن به اهداف شورای اسلامی شهر تبریز است.
گفتنی است این دیدار با حضوراعضا شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار و برخی از مدیران ارشد شهرداری تبریز با هدف افزایش تعاملات و تبادل تجربیات میان دو کشور برگزار شد.
هیئت بلند پایه کارگری کشور چین به ریاست گنگ آنگ دونگ معاون اتحادیه کارگران کشور جین به همراه یو آن زنگ وی رییس اتحادیه صنایع سبک و نساجی، جیانگ شیبائو مدیر کمیته مالی اتحادیه، وانگ شی مدیر حسابرسی اتحادیه و دوآن چنگ یوم مدیر صندوق اتحادیه کارگران کشور چین به تبریز سفر کرده اند و در این سفر توافق نامه همکاری میان اتحادیه اتحادیه کارگران استان شاندونگ چین و خانه کارگر آذربایجان شرقی امضاء شد
این هیأت در این سفر همچنین از ظرفیت‌های کارخانه سیمان صوفیان، تراکتورسازی تبریز بازید کردند و دیدار با استاندار آذربایجان شرقی ، شهردار تبریز و اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی کار شهر تبریز از دیگر برنامه‌های این هیأت کارگری در آذربایجان شرقی بود.