مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره اولویت‌های کاری‌اش در تامین اجتماعی که بیش از یک ماه است مسئولیت اداره آن را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: نزدیک کردن و تعادل درآمدها و هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی اولویت اول ماست تا بتوانیم پرداخت‌ها و تعهداتمان را به موقع انجام دهیم.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تامین اجتماعی، مصطفی سالاری افزود: اولویت دیگری که دنبال می‌کنیم ارائه و گسترش خدمات غیرحضوری سازمان و بی نیازی مردم از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها برای دریافت خدماتی همچون کمک هزینه ازدواج، اروتز و پروتز، غرامت ایام بیماری و … است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره اشکالات موجود در سامانه و از دسترس خارج شدن آن به هنگام مراجعه مردم در برخی مواقع نیز گفت: جلساتی در دست برگزاری داریم تا مطمئن شویم خدماتی که اعلام می‌کنیم به صورت غیرحضوری است، بدون مشکل، وقفه، کندی و هرگونه مشکلی برای کاربر قابل بهره برداری باشد و سپس آن را به صورت رسمی رونمایی خواهیم کرد.
سالاری ادامه داد: در حال حاضر ۴۵ خدمت غیرحضوری در سامانه eservices.tamin.ir قابل دسترس است ولی تک تک آنها را مجدد رصد و بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم هیچ اشکالی ندارند و سپس آنها را به صورت رسمی به مردم اعلام خواهیم کرد.