معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با سفیر تام الاختیار روسیه در تهران با اشاره به اینکه معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال توسعه فعالیت‌های بین‌المللی تعاونی‌هاست، گفت: از گسترش روابط میان تعاونی‌های ایران و روسیه حمایت می‌کنیم.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایلنا، محمد کبیری در دیدار با سفیر تام الاختیار روسیه در تهران که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور رستم ژیگانشین (رایزن بازرگانی)، ولادیسلوف پریپلکین (معاون رایزنی بازرگانی سفارت)، علی حسین شهریور (مدیرکل امور بین‌الملل) و سیدمعین هاشمی (مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برگزار شد، گفت: تروریسم اقتصادی علیه دو کشور، روابط ایران و روسیه را نزدیکتر و راهبردی کرده است.
او با تشریح وظایف و ساختار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر ماموریت اصلی ما در بخش تعاونی نوآوری و شفاف سازی برای جذب سرمایه‌های خرد است، افزود: این کار باعث رونق اقتصادی و افزایش بهره‌وری می‌شود.
کبیری افزود: بخش تعاونی مایل است با تعاونی‌های روسیه همکاری مشترک داشته باشد و ما از گسترش همکاری بین بخش تعاون دو کشور در قالب انتقال تجربه، تبادل هیات‌های تجاری، برگزاری نمایشگاه مشترک استقبال می‌کنیم.