مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی با اشاره به جایگاه ویژه ساخت مسکن مددجویان در برنامه ‌های این نهاد گفت: در این راستا امسال ۵۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور ساخته و یا تعمیر می شود.
به گزارش جارچی اخبار، ابراهیم بازاریان روز جمعه در جمع خبرنگاران در تبریز افزود: این رقم قابل افزایش به ۱۰۰ هزار واحد بوده و تفاهم نامه هایی در این زمینه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به امضا رسیده است.
وی اظهار کرد: تامین مسکن مددجویی برنامه ریزی و برنامه پذیری می طلبد و بدون همت و اراده ممکن نیست.
وی گفت: تامین مسکن محرومان همواره در صدر خدمات کمیته امداد قرار داشته و امسال در نظر داریم هیچ یتیم فاقد مسکنی در کشور نداشته باشیم.
بازاریان با تاکید بر اینکه با حل مشکل مسکن مددجویان بسیاری از آلام اجتماعی و فرهنگی آنها رفع می شود، ادامه داد: طی برنامه پنج ساله ششم در نظر داریم ضمن تامین مسکن همه مددجویان برای بهسازی و مقاوم مساکن مددجویان روستایی و شهری زیر ۱۰۰ هزار نفر گام های اساسی برداریم.
مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در ارائه خدمات مسکن است و ارتباط تنگاتنگی بین این نهاد و سپاه در این استان وجود دارد.
وی با تجلیل از مشارکت های مردمی و خیران در ساخت مسکن مددجویی گفت: آذربایجان شرقی و تبریز می تواند الگویی موفق در حوزه مسکن مددجویی برای کل کشور باشد.
هم اکنون حدود ۹۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی هستند.