جمعی از مردم شهرستان گناباد درخصوص رسیدگی به پرونده شهادت شهید حدادیان در غائله خیابان پاسداران در لشکرکشی خیابانی دروایش داعشی نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نگاشته و خواستار رسیدگی فوری به این پرونده شده‌اند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از فارس، در این نامه آمده است:
به نام خدا
اول اسفند ۱۳۹۶ شهادت بسیجی محمدحسین حدادیان و امروز ۴ مرداد ۱۳۹۸ حدود ۱۷ ماه از لشکرکشی خیابانی و‌ وحشیانه دراویش داعشی صفت در خیابان پاسداران تهران که با حمایت و تشویق جریان‌های معاند و برانداز همراه بود و منجر به شهادت مظلومانه و غریبانه ۳ جوان از نیروی انتظامی و جوان بسیجی محمدحسین حدادیان شد، می گذرد.
حضرت آیت الله رئیسی
رییس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم
ما مردم شهرستان گناباد، ضمن ابراز مجدد همدردی با خانواده ارجمند شهید حدادیان که در این مدت بدون چشمداشت و بدون مساعدت ویژه مسئولین مشغول فعالیت جهادی فرهنگی بوده‌اند و ضمن ابراز انزجار از جریان منحرف دراویش، از حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور، تقاضا داریم:
۱- با تعیین تکلیف فوری پرونده شهادت شهید حدادیان و معرفی و مجازات قاتلین این شهید شاهد، دین خود را به خون شهید و انقلاب اسلامی ادا و قوت قلب و آرامش به والدین معظم شهید هدیه نمایید.
اینکه پس از گذشت مدت مدید، هنوز قاتلین شهید معرفی و مجازات نشده اند، امت حزب الله را نگران نموده و اذهان را به اشتباه متوجه جریان های نفوذ و فشار در بررسی این پرونده می کند.
۲-سران جریان منحرف دراویش، مسببان اصلی این حادثه و حامیان داخلی آنان را به مردم معرفی و به اشد مجازات اسلامی رسانید تا با حذف این موج تزویر، جریان معاند در مقیاس قابل توجهی خلع ید شود.
۳- خانقاه دراویش در خیابان پاسداران را که تاکنون مظهر بسیاری از انحرافات بوده و فرماندهی این لشکرکشی خیابانی نیز از این محل انجام می شده است را به حکم قضایی برای همیشه تعطیل نمایند و در فرآیندی معقول و منطقی تبدیل به احسن از جمله ایجاد مرکز فرهنگی شود.
۴- گروه تحقیق و تفحص با روحیه عدم طرفداری و‌ وابستگی تشکیل شود و بررسی نمایند آن دسته از افراد و‌ مسئولین در هر رده و جایگاه به ویژه در مجموعه وزارت کشور و وزارت اطلاعات که مغرضانه در طی یک ماه شورش دراویش مسامحه نموده و موجبات گستاخی ایشان را فراهم آورده اند، چه کسانی بودند. این مزدوران به مردم معرفی شوند و به حکم اسلام با آنان برخورد شود.
۵- شنیده ها حاکسیت که دولت محترم در صدد اختصاص تسهیلات میلیاردی به دراویش دارد. تزریق هرگونه تسهیلات به این جریان، صرفا تقویت بنگاه های اقتصادی شان بوده و تمام فعالیت اقتصادی دراویش به منظور پشتیبانی انحرافاتشان می باشد.
لذا انتظار عمومی این است به هر نحو ممکن از اختصاص تسهیلات جلوگیری به عمل آید و اگر امکان تسهیل از سوی دولت محترم فراهم است، آن را از مسیرهای فراگیر عمومی به اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار هدف گذاری نماید.
۶-تاکنون به بهانه های غیرمنطقی و سودار به وابستگی برخی از مسئولین به دراویش، در احداث یادمان شهید حدادیان در خیابان پاسداران کوتاهی شده است. حمایت و مساعدت حضرتعالی در احداث این یادمان باعث رضایت قلبی حزب الله خواهد بود.
۷- انزجار و‌ تنفر عموم مردم شهرستان گناباد از فرقه انحرافی دراویش بارها اعلام شده است. لذا دستور فرمایید پسوند گنابادی از نام این فرقه حذف و در انتشارات و اخبار و …. استفاده نشود.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون