امام جمعه مرند دور شدن مسئولان از خبرنگاران را به ضرر خود و جامعه دانست و از مسئولان خواست با خبرنگاران همراه باشند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در دیدار خبرنگاران شهرستان مرند که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به نقش غدیر در وحدت مسلمین ابراز داشت: امروز به شدت نیازمند وحدت در جهان اسلام هستیم، امیرالمومنین بزرگ ترین عامل وحدت است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات باید در شأن گام دوم انقلاب اسلامی قدم بردارند، مردم در این انتخابات باید تجدیدنظر کرده و افراد لایق و جوان را به مجلس بفرستند.
امام جمعه مرند ادامه داد: مردم در انتخاب های خود باید دقت کنند و خبرنگاران می توانند در سالم تر کردن فضای انتخابات نقش موثری ایفا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده ابراز داشت: فرصت طلبان از فضای غبارآلود انتخابات سوء استفاده می کنند و خبرنگاران باید در نگارش خبر و انعکاس گزارش، مصالح شهر و منافع عمومی را رعایت کنند.
وی ضمن اینکه از مسئولان خواست نقدپذیر باشند، تاکید کرد: مسئولان باید با خبرنگاران همراه باشند، دور شدن مسئولین از خبرنگاران به ضرر خودشان و جامعه است.
امام جمعه مرند با تاکید بر ضرورت پرداخت رسانه ها به فرهنگ سازی در جامعه گفت: امروز به شدت به دنبال بیان زیبایی ها هستیم و عیب ها را نیز باید با نقد درست درمان کرد.