براساس معاملات امروز بیش از سه میلیارد و ۸۸۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۲ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال در ۳۵۳ هزار نوبت داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۶۶۷ واحد افزایش به ۶۸ هزار و ۹۳۹ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۴۴۷ واحد رشد به ۴۶ هزار و ۲۰۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور نیز یک هزار و ۵۱۶ واحد افزایش به رقم ۲۹۷ هزار و ۹۲۷ واحد رسید، شاخص بازار اول ۱۸۱ واحد افزایش و شاخص بازار دوم ۷۳۲ واحد کاهش داشت.
به گزارش جارچی اخبار به نقل ازایرنا: علاوه بر این در بین تمامی نمادها، مخابرات ایران (اخابر) با ۲۰۹ واحد و بورس اوراق بهادار تهران (بورس) با ۱۹۱ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا: پتروشیمی پارس (پارس) با ۲۱۹ واحد، گروه مپنا (سهامی عام) (رمپنا) با ۱۶۷ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۱۵۵ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۱۲۷ واحد و معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۱۰۷ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک تجارت، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، نوسازی و ساختمان تهران، ماشین سازی اراک، پلی پروپیلن جم – جم پیلن و بانک صارات ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۷۸۹ میلیون و ۷۴ هزار برگه سهم به ارزش یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز هشت واحد رشد داشت و بر روی کانال سه هزار و ۵۲۶ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار ۲ میلیارد و ۴۷۹ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

در بین تمامی نمادها، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان) و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشتند.

در مقابل فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس) و بیمه کوثر (کوثر) مانع از رشد بیشتر این شاخص شدند.