پانزدهمین جشنواره شهید رجایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت عصر چهارشنبه در سالن اجلاس سران تهران برگزار و از تلاشگران عرصه خدمت به مردم ایران قدردانی شد.

در این مراسم بر اساس دو شاخص عمومی و اختصاصی از میان وزارتخانه ها، «وزارت نفت» و «وزارت نیرو» از میان سازمان های وابسته به ریاست جمهوری، «بنیادشهید» به عنوان دستگاه های برتر معرفی و تقدیر شدند.

همچنین از میان موسسات، سازمان ها و شرکت های وابسته و تابعه و دستگاه های اجرایی، «شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور» و «سازمان ثبت احوال» و «شرکت ارتباطات زیرساخت»، سه دستگاهی بودند که در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی انتخاب، معرفی و توسط رئیس جمهوری قدردانی شدند.

«وزارت میراث، صنایع دستی و گردشگری» و سازمان «حفاظت از محیط زیست» نیز به عنوان دستگاه های برتر در محور شاخص های عمومی در میان دستگاه های اجرایی این دوره از جشنواره معرفی و رییس جمهوری از آنها تقدیر کرد.
به گزارش جارچی اخباربه نقل از ایرنا: همچنین «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» و «شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران» نیز به عنوان دستگاه های برتر در شاخص اختصاصی انتخاب و مورد قدردانی از سوی رییس جمهوری قرار گرفتند.

«بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» به عنوان دستگاه برتر بر اساس شاخص های ١٢گانه ابلاغی از سوی رییس جمهوری و «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» نیز به عنوان دستگاه برتر در شاخص اقدام برجسته در این جشنواره معرفی و توسط رییس جمهوری مورد قدردانی قرار گرفتند.

در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی همچنین از سه استان «قزوین، سمنان و خراسان جنوبی» به عنوان استان های برتر بر اساس میزان رضایت مندی مردم توسط حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری قدردانی شد.