مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: این فرد که در حال رانندگی با خودروی پراید خود بود به دره ۱۵۰ متری در روستای گرکین سقوط کرده و مصدوم شده بود که پس از چهار روز با حضور آتش نشانان قزوین و عملیات نفس گیر نجات پیدا کرد.

حمیدرضا ململی گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از سوی عوامل هلال احمر و نیاز به تجهیزات تخصصی آتش نشانی مبنی بر نجات فرد سقوط کرده در دره ۱۵۰ متری، تیم امداد و نجات کوهستان ایستگاه‌های چهار و پنج با تجهیزات امدادی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش جارچی اخباربه نقل از ایلنا :مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: فرد مصدوم چهار روز پیش در حین رانندگی به دره سقوط کرده و به دلیل صعب العبور بودن مسیر هیچ فردی متوجه این حادثه نشده بود.

ململی بیان کرد: این فرد در مدت چهار شبانه روز با خوردن آب که در خودرو داشت توانسته بود زنده بماند و بعد از این مدت به رغم شکستگی‌هایی که در اعضای بدن داشت توانسته بود با روشن کردن آتش رهگذران را متوجه حضور خود کند.

وی گفت: با تلاش آتش نشانان و استفاده از تجهیزات تخصصی فرد مصدوم از مرگ حتمی نجات یافت و جهت درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.