مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تقدیر از همراهی مردم در کمک به دانش آموزان نیازمند گفت: مشارکت در جشن عاطفه ها، کمک به آینده پویای جامعه است.
به گزارش جارچی اخبار، محمد کلامی در مراسم اهدای ۱۵۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند گفت: مشارکت در جشن عاطفه ها، کمک به آینده بانشاط و پویای جامعه است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت همراهی مردم با کمیته امداد در دستگیری از محرومین، افزود: راه مقابله با ارثی نشدن فقر در خانواده ها، ارتقای شاخص های فرهنگی و اموزشی است.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی تاکید کرد: ۱۴۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان، سرمایه های انسانی عظیمی هستند که با مراقبت و توجه بهتر، می توانند اسباب توسعه و رشد جامعه باشند.
وی ادامه داد: کسب چندین رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری امسال توسط فرزندان مددجو، نویدی برای خروج آن عزیزان از چرخه محرومیت است.
کلامی بیان داشت: خانواده ها وقت بیشتری برای فرزندان خود بعنوان سرمایه های آینده کشور بگذارند و مشکلات اقتصادی باعث غفلت از ظرفیت آنها نشود.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز وابسته به کمیته امداد استان، گفت: این مرکز از فعال ترین مراکز نیکوکاری در سطح کشور بوده که کمک به دانش آموزان نیازمند جز برنامه های محوری آن است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تمجید از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت:روحیه خوبی در کمیته امداد برای خدمت رسانی وجود دارد و از این حیث خرسندیم.
برپایه همین گزارش وزیر صنعت معدن و تجارت نیز در این مراسم گفت: خوشا بحال خیرانی که با گمنامی و با تاسی از توصیه های ائمه اطهار(ع) در رسیدگی به مشکلات مردم و محرومین گام های اساسی برمی دارند.
رضا رحمانی با تمجید از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی در رفع نیازهای محرومین افزود: روحیه خوبی در کمیته امداد برای خدمت رسانی وجود دارد و از این حیث خرسندیم.
رییس هیات مدیره مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز ادامه داد: یکی از اقدامات ارزنده کمیته امداد استان در ماه محرم، توزیع غذا بین نیازمندان بود که شاهد صحنه های زیبایی در فرهنگ احسان و نیکوکاری بودیم.
رحمانی با تقدیر از همراهی مردم با کمیته امداد، گفت: هر جا مردم پای کار بیایند قدرت بیکران حاصل شده و کارها بهتر پیش می رود.
وزیر صنعت معدن و تجارت بعنوان رییس هیات مدیره مرکز نیکوکاری المهدی(عج) وابسته به کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز فعالیت داشته و در روند توزیع بسته های آموزشی به دانش آموزان در آستانه سالتحصیلی جدید مشارکت داشت.