معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از پذیرش نزدیک به ۶۰۰ هزار مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه ۹۸ خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، عطایی در گزارشی از آمار اسکان مراکز پذیرش فرهنگیان استان آذربایجان شرقی، گفت: از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۲۷ خانوار به تعداد ۱۵۹ هزار و ۵۰۳ نفر در این مراکز اسکان یافته اند.
وی خاطر نشان ساخت: بیش از ۲ هزار کلاس درسی در ۳۸ پایگاه در استان برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال آماده سازی کامل شده اند و با امکانات و تجهیزات مناسب تا آخر تعطیلات تابستانی در خدمت مسافران خواهند بود.
عطایی تاکید کرد: اکیپ های نظارتی آموزش و پرورش استان قبل، حین و بعد از اتمام اسکان فرهنگیان به صورت سرزده از مراکز اسکان فرهنگیان در تبریز و مناطق بازدید خواهند کرد و میهمانان در صورت وقوع هر نوع مشکلی می توانند با ادارات بازرسی، حراست و رفاه آموزش و پرورش استان که شماره تماس آن ها در مراکز اسکان نصب شده است، تماس بگیرند.
معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال، ۸ هزار و ۴۶۲ خانوار در قالب ۳۰ هزار ۴۵۷ نفر مسافر فرهنگی و دیگر افراد به تعداد ۷۷ هزار و ۱۹۰ نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافته بودند و استان آذربایجان شرقی از پیشتازان در این عرصه است.