معاون سیاسی فرماندار مراغه از تولید و تصویربرداری فیلم تلویزیونی «سودای عشق» در این شهرستان خبرداد.
موسی شعفی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی تولید این فیلم افزود: فیلمبرداری این فیلم با مضمون اجتماعی به مدت ۹۳ دقیقه و با حضور بازیگران مطرح کشوری و بهره گیری از بازیگران و هنرمندان بومی این شهرستان به زودی آغاز می شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: در این فیلم ۱۷ بازیگر اصلی از جمله علی اوسیوند، مرجانه گلچین و حمید لولایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.
شعفی اضافه کرد: در تولید این فیلم اجتماعی، علاوه برجنبه های سینمایی و تلویزیونی، ظرفیت ها و جاذبه های منطقه ای شهرستان مراغه نیز به تصویر کشیده می شود.
وی گفت: مجوزهای لازم قانونی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساخت این فیلم صادر شده است.
شعفی افزود: با توجه به رایزنی های انجام شده با صدا و سیما، این فیلم به احتمال فراوان در نوروز ۹۹ از یکی از شبکه ها پخش خواهد شد.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستانی نیز برای ایجاد زمینه برای تولید این فیلم آماده همکاری و همراهی هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه نیز در این جلسه گفت: تولید و ساخت این فیلم فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه است.
احمد دادرس فیاضی افزود: پروانه و مجوز تولید برای فیلم سودای عشق صادر شده و از پتانسیل های بومی این شهرستان برای این منظور نیز استفاده خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.