مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تامین برق طرح های توسعه شهرک های صنعتی تحت پوشش این شرکت، نیازمند ایجاد پست های فوق توزیع است.
به گزارش جارچی اخبار، عادل کاظمی در جمع مدیران برق تبریز که با حضور مدیر کل راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو برگزار شد افزود: هم اکنون انرژی مورد نیاز بسیاری از این شهرک های صنعتی، توسط پست های سیار تامین می شود که این موضوع در آینده نزدیک تامین برق این شهرک ها را با مشکل جدی مواجه خواهد نمود.
وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کشف دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، تشریح کرد: تا کنون ۲۴۰۰ دستگاه ماینر از ۷۵ واحد کشف شده و به نحو مقتضی با این واحدها برخورد گردیده است.
وی با اشاره به اجرای طرح چاوش در شرکت های توزیع برق، تصریح کرد: خوشبختانه به لحاظ کیفیت ولتاژ، شرکت توزیع نیروی برق تبریز در بین ۱۱ شرکت توزیع منطقه دو کشور، در رتبه برتر قرار گرفته است.
کاظمی ضمن معرفی تعدادی از سامانه های شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: بیش از ۲۰ سامانه در بخش های مختلف بهره برداری، مشترکین، مهندسی، نیروی انسانی، مالی و … توسط همکاران این شرکت در طول کمتر از یک سال مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی در پایان از پیاده سازی سیستم هوش تجاری در سطح شرکت خبرداد و افزود: در آینده نزدیک و با ایجاد زیرساخت های لازم، سیستم دیتاورهاوس یا انبار داده به عنوان یک منبع تحلیلی برای تصمیم گیری های مدیریتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.