قائم مقام شهردار تبریز تأکید کرد: تغییرات سازمانی را در راستای افزایش بهره وری سازمانی، لازم و ضروری است
به گزارش جارچی اخبار رسول موسایی که در آیین معارفه شهردار جدید منطقه ۸ تبریز سخن می گفت افزود: تغییر و تحولات سازمانی نشان ضعف یک مدیر یا نشان قوت مدیر دیگر نیست بلکه تغییرات لازمه هر سازمانی است تا با انرژی جدید و مضاعف در راستای بهبود عملکرد سازمانی قدم هایی برداشته شود.
وی در ادامه از شهرداری منطقه ۸ تبریز به عنوان مهمترین نقطه کلانشهر تبریز و اتاق پذیرایی شهر یاد کرد و افزود: مدیریت در شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی شهر، روحیه خاص و همتی مضاعف نیاز دارد، چرا که کار کردن در این منطقه نیازمند تجربه و خوش فکری در راستای هویت بخشی و احیاء بافت تاریخی شهر است.
موسایی در ادامه گفت با توجه به حساسیت مکانی منطقه و نیازمند بودن به یک مدیر با تجربه و خوش فکر، دکتر شهین باهر، شهردار تبریز تصمیم گرفتند علی مدبر که سالیان سال تجربه مدیریت این منطقه را در سوابق خود داشته و علاوه بر شناخت عالی از منطقه، تعامل خوبی با بازاریان و ساکنین منطقه دارد را به عنوان سرپرست جدید منطقه تاریخی فرهنگی شهر انتخاب کنند.
بر پایه این گزارش «علی مدبر» پیش از این سابقه مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و شهرداری منطقه ۸ تبریز را در کارنامه خود دارد.