نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد یکی از میهمان پذیرترین و پرترددترین مناطق کشور است، بر ضرورت ساماندهی ورودی شهر تاکید کرد.
محمد وحدتی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان ارائه خدمات آموزشی بویژه در روستاها را با مشکل مواجه کرده است، گفت: برای جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان تا پایان سال ۲۰۰ نیروی متخصص در امر آموزش استخدام می شوند.
وی در ادامه ضرورت ساماندهی مدارس برای استقبال از دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید را یادآوری کرد و گفت: برخی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از ابتدایی ترین امکانات آموزشی نیز محرومند و باید برای تجهیز مدارس بویژه در مناطق روستایی اقدامات فوری انجام شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا ، سیدعلی موسوی فرماندار بستان آباد هم در این جلسه از آغاز طرح های مطالعاتی انتقال آب از سد کلقان برای صنعت و شرب شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای پروژه انتقال آب از سد کلقان مشکل آب شرب در روستاها و بخش صنعت شهرستان مرتفع خواهدشد.
وی با اشاره به ساماندهی و لکه گیری جاده های روستایی شهرستان را در آستانه فصل سرما گفت: بیش از ۷۰ درصد راههای روستایی شهرستان با همکاری راهداری و دهیاران لکه گیری و آسفالت شده است.
موسوی تسریع در اجرای راه دسترسی شهر بستان آباد به ایستگاه خط آهن میانه – بستان اباد را خواستار شد و گفت: با افتتاح این خط آهن تا یک ماه آینده جهشی بزرگ در توسعه شهرستان انفاق خواهد افتاد و راه دسترسی از ایستگاه به شهر بستان آباد می تواند این توسعه را سرعت ببخشد.