مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از انتشار فراخوانی به منظور همراهی و بسیج عمومی شهروندان جهت اصلاح هر گونه نواقص موجود در تابلوهای معابر سطح شهر که مزین به نام شهدا هستند، خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار ،سعید حاجی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تصمیم کمیته ساماندهی تابلوهای معابر شهری که با دستور شهردار تبریز تشکیل یافته است، مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز به طور میدانی از کلیه تابلوهای مزین به نام شهدا در سطح شهر بازدید و در صورت وجود مغایرت های احتمالی نسبت به رفع نواقص اقدام کردند.
حاجی‌زاده افزود: در این بین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز جهت همگرایی و هم افزایی بیشتر در اجرای این مهم، از شهروندان عزیز و دغدغه‌مند تقاضامند است جهت تداوم و اجرای شایسته این موضوع یاری‌گر باشند.
وی با تشریح جزئیات این فراخوان، اعلام کرد: شهروندان گرامی با مشاهده هر گونه موارد اعم از وجود نواقص یا مغایرت در تابلوهای معابر شهری، از طریق سامانه اطلاع رسانی شهرداری تبریز اطلاع رسانی و اعلام کنند.
دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بدین منظور همشهریان می توانند از طریق تماس با مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و نیز سامانه پیامکی این مرکز به شماره ۵۰۰۰۴۹۵۵ مغایرت های احتمالی و نواقص موجود را در طول شبانه روز اعلام کنند.
حاجی‌زاده گفت: پس از ثبت اطلاعات دریافتی از سوی شهروندان، تمامی نواقص و مغایرت ها به کمیته ساماندهی تابلوهای معابر شهری ارجاع و سریعا نسبت به بررسی، اصلاح و رفع موارد اقدام خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با بیان اینکه حفظ جایگاه و منزلت شهدای والامقام را وظیفه خود می دانیم، گفت: به پاس قدردانی از مقام شامخ شهدای عظیم الشان؛ از عموم شهروندان عزیز تقاضامندیم در اجرای موفق این فراخوان عمومی، یاریگر مجموعه مدیریت شهری تبریز باشند.